مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

ارائه کننده خدمات کپی توشیبا ۱۶۶در محل مشتری

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات فنی دستگاه کپی توشیبا ۱۶۶فروش عمده کپی توشیبا ۱۶۶ ارزان

دستگاه کپی توشیبا در مدل ها و ابعاد گوناگونی توسط شرکت های سازنده تولید شده و در بازار جهانی به فروش میرسد .کپی توشیبا ۴۵۷ یکی از به روز ترین دستگاه های کپی است که با توجه به قابلیت های بیشمار ، طرفداران بسیاری نیز دارد.از این دستگاه با توجه به شکل ظاهری آن میتوان در محیط های اداری و منازل استفاده کرد .ارائه کنندگان این محصول با ایجاد گارانتی و خدمات پس از فروش شرایط مناسبی را برای خریداران فراهم نموده اند .

مشخصات فنی دستگاه کپی توشیبا ۱۶۶

به دلیل دارا بودن کاربرد های فراوان این دستگاه میتوان از آن در محیط های اداری ، مدارس و.. استفاده کرد. این دستگاه کپی‌ رومیزی می‌باشد که از عملکرد و کارایی بالایی برخوردار است. ابعاد دستگاه ۶۰۰*۶۴۳*۴۶۲٫۵ میلیمتر می‌باشد و جای زیادی را اشغال نمی‌کند. وزن آن خیلی سنگین نیست و قابلیت حمل و نقل نسبتا راحتی را دارا می‌باشد. مدت زمان گرم شدن دستگاه ۲۰ تا ۲۵ ثانیه می‌باشد و در کمتر از ۷ ثانیه ورقه‌های سایز A3 را کپی می‌کند. دارای حافظه داخلی ۱۶ مگابایت است که این دستگاه قابلیت این را دارد تا حافظه به ۸۰ مگابایت هم افزایش پیدا کند. به راحتی می‌تواند ۱۶ برگ را در یک دقیقه کپی کند و ۹۹۹ برگ را می‌تواند پشت‌سرهم و متوالی کپی کند. این دستگاه دارای شروع اتوماتیک، سورت الکترونیکی، تعویض کاست اتوماتیک، و امکانات دیگر می‌باشد.

ارائه کنندگان و فروشندگان دستگاه کپی توشیبا این محصولات باکیفیت را با خدمات مخصوص و ویژه در اختیار خریداران قرار می‌دهند. بیشتر این دستگاه‌ها دارای گارانتی و ضمانت نامه هستند و از خدمات پیش از فروش و پس از فروش برخوردارند. نمایندگی‌های این دستگاه‌ها در سراسر کشور تعمیرات انواع دستگاه کپی توشیبا را انجام می‌دهند. خریداران می‌توانند دستگاه کپی خود را هر چند وقت یکبار برای چک و بررسی به نمایندگی‌ها و مراکز تعمیر این محصولات ببرند تا در صورت مشکل و یا خرابی دستگاه را تعمیر کنند.

فروش عمده کپی توشیبا ۱۶۶ ارزان

دستگاه کپی را امروزه می‌توان در بسیاری از محیط‌های زندگی و کاری مشاهده نمود و جز وسایل ضروری به حساب می‌آید. فروش کپی توشیبا ۱۶۶ به صورت عمده و کلی توسط شرکت‌های بازرگانی و وارداتی دولتی و خصوصی صورت می‌پذیرد. فروشگاه‌ها و مغازه‌های بسیاری در سراسر کشور هم در فروش عمده و جزیی این محصولات فعالیت می‌کنند. در سال‌های اخیر فروشگاه‌ها و سایت‌های اینترنتی هم فعالیت خود را در زمینه‌ی فروش انواع دستگاه‌های کپی شروع کرده‌اند که خریداران می‌توانند از طریق خرید حضوری و یا غیر حضوری به تهیه ی آن اقدام کنند.

سایت حاضر هم در تعمیرات تخصصی انواع کپی شارپ، انواع کپی توشیبا، انواع پرینترهای اچ پی و همچنین فروش دستگاههای استوک اروپایی انواع کپی توشیبا، انواع کپی شارپ و انواع پرینتر های اچ پی فعالیت می‌کند که متقاضیان دستگاه کپی می‌تواند با مراجعه به سایت محصول مد نظر را خریداری نمایند تا در اسرع وقت و در کمترین زمان ممکن آن را دریافت کنند .

محمد غروقی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد غروقی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123335658

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: Citycopy.co@gmail.com

مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید