مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

ارائه خدمات دستگاه کپی شارپ ۲۰۱در تهران

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات فنی دستگاه کپی شارپ ۲۰۱قیمت انواع دستگاه کپی شارپ ۲۰۱

ارائه خدمات دستگاه کپی شارپ ۲۰۱ بسته به نوع، درجه کیفیت، برند تولیدی، میزان عرضه، ریز یا درشت بودن، میزان تقاضا، فله یا بسته بندی بودن آن، میزان واردات و صادرات و بسیاری از عوامل مهم دیگری که بر روی قیمت گذاری آن ها موثر هستند، متفاوت است. هر ساله اداره بازرگانی لیست نرخ تمامی این محصول ها را بر اساس کیفیت آن ها مشخص کرده و به فروشگاه های سراسر کشور اعلام می کند. نا گفته نماند که قیمت کپی شارپ در تهران بسیار ارزان تر از سایر شهرستان های ایران است.

مشخصات فنی دستگاه کپی شارپ ۲۰۱

مشخصات فنی دستگاه کپی شارپ ۲۰۱ که در مراکز مختلف برای چاپ محتوا و تصاویر روی کاغذ استفاده می شود. ما می دانیم که انواع زیادی از چاپگرها وجود دارند که هرکدام با یدک کشیدن نام برند خود محبوبیت دارند .

از مشخصات فنی دستگاه کپی شارپ ۲۰۱ می توان به این موارد اشاره کرد که ؛این دستگاه به دلیل سه کاره بودن توانایی انجام سه کار ، اسکن ، کپی و پرینت را برای ما دارد که باعث کاهش قیمت و صرفه جویی در هزینه ها میشود ، همچنین نیاز ما به داشتن چند دستگاه را رفع می کند .این دستگاه با داشتن یک صفحه کنترل کوچک قابلیت کنترل کردن عملکرد دستگاه را دارد که به دلیل سادگی صفحه نمایش به راحتی میتوان با آن کار کرد .

اندازه کاغذ مورد استفاده در این دستگاه سیاه و سفید A3 تا A6 است ، سرعت چاپ آن ۲۰ برگ در هر دقیقه است .ظرفیت کاغذ این دستگاه ۳۵۰ برگ است که میتوانیم با اضافه کردن قسمت تغذیه ی جانبی به دستگاه ظرفیت را تا ۱۸۵۰ برگ افزایش دهیم .زمان شروع کار و گرم شدن آن ۲۵ ثانیه است که بسیار مناسب است و می تواند کپی را در کسری از زمان چاپ کند .اسکنر این دستگاه با اسکن رنگی تصاویر با دقت بالا و حداکثر سایز است ، فرمت اسکن این محصول شامل ،TIFF, PDF, JPEG و BMP است که می توانید از طریق صفحه کلید موجود نوع آن را انتخاب کنید .

قیمت انواع دستگاه کپی شارپ ۲۰۱

قیمت انواع دستگاه کپی شارپ ۲۰۱ بسیار ارزان تر از سایر محصول های بسته بندی شده است. این نکته را نیز باید در نظر گرفت که نرخ این نمونه ها بسته به برند های تولید کننده با یکدیگر تفاوت زیادی دارد. در برخی از شهر های ایران به دلیل این که این محصول با آمار بالایی عرضه شده است می شود قیمت آن را ارزان تر از سایر مکان ها تخمین زد .

به همین خاطر بیشتر عمده فروشان در سرتاسر ایران به این اماکن مراجعه کرده و اقلام مورد نیاز خود را با مناسب ترین قیمت ها تهیه می کنند. در بیشتر شهر های بزرگ ایران بهترین عمده فروشی ها وجود دارد که انواع قیمت کپی شارپ ۲۰۱ را در کیفیت های مختلف با کمترین نرخ ممکن در بازار به مشتری های خود عرضه می کنند.

محمد غروقی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد غروقی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123335658

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: Citycopy.co@gmail.com

مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید