مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

آدرس نمایندگی های تعمیرات تخصصی پرینترهای اچ پی

آنچه در این مقاله می خوانید...

ارور های رایج در انواع پرینترمرکز نمایندگی تعمیرات پرینترهای اچ پی

آدرس نمایندگی تعمیرات پرینترهای اچ پی معمولاً در سایت شرکت های تولیدی این پرینتر به صورت کامل ثبت شده است و مشتریان می توانند با مراجعه به این سایت ها به نزدیکترین نمایندگی مراجعه نمایند. بسیاری از این نمایندگی ها دارای شماره تلفن می باشند که بلافاصله بعد از تماس های مشتریان این شرکت ها افراد خود را به محل مورد نظر برای تعمیر می فرستند. در سایت‌های این نمایندگی‌ها نیز تمامی خدمات به صورت کامل توضیح داده شده است. افراد تعمیرکار بعد از تعمیر تمامی هزینه را به صورت کامل برای مشتری توضیح می دهند.

آدرس نمایندگی های تعمیرات تخصصی پرینترهای اچ پی

ارور های رایج در انواع پرینتر

 ارور های رایج در انواع پرینتر معمولاً نوع ارور و کد مرتبط با آن در پرینتر های مختلف متفاوت می باشد. عنوان مثال در چاپگر hp بلافاصله بعد از نشان دادن کد ۷۹ مصرف کننده باید چاپگر خود را خاموش و سپس روشن نماید اتهام مشکل برطرف شد و کد نیز بر روی نمایشگر پاک شود.

شایان ذکر است که خطای E2 نیز در صورتی نشان داده می‌شود که طول کاغذ با طول کاغذی که برای چاپ انتخاب شده است متناسب نمی باشد. کد O2 نیز نشان می‌دهد که چاپگر در حال گرم شدن می باشد و افراد باید سریعاً چاپگر را خاموش کنند و مجدداً آن را راه اندازی نمایند.

عدد ۱۰ هم یکی از ارور های شایع در پرینتر اچ پی می باشد که معمولاً این مشکل مرتبط به قطعه کارتریج می باشد و این قطعه نمی تواند اطلاعات لازم را برای چاپ شناسایی کند. مصرف کنندگان انواع پرینتر باید با نوع ارور های مشخص شده بر روی نمایشگر پرینتر آگاهی داشته باشند تا در صورت نیاز سریعاً این مشکل را برطرف کنند.

کد ۱۶ به مصرف کنندگان هشدار می‌دهد که میزان تونر و جوهر کم است به همین دلیل مصرف کنندگان باید سریعاً کارتریج را تعویض و یا شارژ نمایند در صورت عدم این کار ممکن است قطعات داخلی پرینتر آسیب جدی وارد شود. امروزه مدل های گوناگونی از پرینتر با کدهای مشخص در بازار به فروش می رسند.

مرکز نمایندگی تعمیرات پرینترهای اچ پی

مرکز نمایندگی تعمیرات پرینترهای اچ پی مرکز نمایندگی تعمیرات پرینترهای hp انواع خدمات را به مشتریان ارائه می دهند و در قبال آن خدماتی نیز هزینه ی آن را دریافت می نمایند. امور نمایندگی های تعمیرات پرینترهای مختلف با توجه به نوع آن متفاوت می باشد و امروزه برای تعمیر پرینترهای بلوتوثی نیز باید به نمایندگی های مخصوص مراجعه کرد. تعمیرات پرینتر در شهر اصفهان به صورت شبانه روز فعالیت می کنند و برای مشتریان خدمات عرضه می کنند. تعمیرات پرینترهای فوق توسط افرادی کارآزموده در محل مورد نظر و یا در نمایندگی ها به صورت کامل انجام می شود.

محمد غروقی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد غروقی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123335658

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: Citycopy.co@gmail.com

مجموعه شهر کپی شما را به خرید بهترین محصولات ماشین های اداری و تعمیر آنها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید